Nowy klient Neurona
Międzynarodowy portal kariery jobpilot.pl zlecił stałą obsługę public relations warszawskiej agencji Neuron. Współpraca wiąże się z prężnym rozwojem klienta i repozycjonowaniem jego marki, a także dynamicznymi zmianami w branży internetowego pośrednictwa pracy. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, do którego stanęły jeszcze dwie agencje. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Główny nacisk zostanie położony na nowe profilowanie marki adresowanej głównie do wyższej kadry managerskiej i specjalistów. Działania public relations skoncentrują się na zintensyfikowaniu komunikacji z kluczowymi grupami docelowymi. W tym celu wzmożona zostanie współpraca z mediami, zaktualizowana zawartość informacyjna portalu i newslettera czy uruchomione biuro prasowe. Planowane są również projekty specjalne, takie jak chociażby konkursy czy partnerska współpraca z innymi mediami.
Portal jobpilot.pl jest największym serwisem kariery w Europie. Umożliwia dostęp do kilkudziesięciu tysięcy ofert pracy zarówno z Polski jaki i zagranicy. Serwisy tematyczne i regionalne prezentują aktualności i porady dotyczące kariery. Serwis rozpoczął działalność w Polsce w czerwcu 1999 roku.
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. British Council, Castrol, DFP, G DATA Software, Netia, Rainbow Tours i ZyXEL.
Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.
drukuj