Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Neuron obsługuje 70-lecie British Council w Polsce

Neuron Agencja Public Relations rozpoczyna pracę dla British Council Poland. Umowa obejmuje pełną obsługę public relations. W 2008 roku działania skupią się na wsparciu obchodów 70-tej rocznicy obecności British Council w Polsce oraz komunikowaniu prowadzonych przez tę organizację projektów edukacyjnych, kulturalnych i społecznych.

W ramach przypadającego na 2008 rok siedemdziesięciolecia British Council w Polsce zaplanowanych zostało szereg działań podkreślających tę ważną rocznicę. Od tylu już lat – jedynie z przerwą w czasie wojny – British Council uczy języka angielskiego, promuje osiągnięcia kulturalne Zjednoczonego Królestwa oraz prowadzi projekty służące wymianie myśli, kontaktów i doświadczeń między różnymi krajami. Agencja Neuron odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacyjne wszystkich obszarów działalności polskiej placówki British Council.

Do najważniejszych tegorocznych wydarzeń odbywających się w ramach rocznicy należy niewątpliwie polska edycja organizowanego przez British Council konkursu International Young Creative Entrepreneur.

„Ideą konkursu jest wyłonienie najlepszych polskich młodych przedsiębiorców działających w branżach kreatywnych” - zapowiada Magdalena Kwiecińska, kierownik marketingu w British Council Poland. „To fascynujący projekt i ogromna szansa na promocję polskich firm i ich liderów, a doświadczenia z poprzednich edycji, w których nasi rodacy wygrywali w międzynarodowym finale pokazują, że jest o co walczyć”.

W tym roku polska placówka British Council przeprowadzi krajowe eliminacje do siedmiu edycji konkursu w następujących sektorach przemysłu twórczego: muzyki, sztuk wizualnych, scenicznych, mody, wzornictwa, filmu i multimediów. Agencja Neuron będzie odpowiedzialna za obsługę PR wszystkich edycji konkursu.

Neuron Agencja Public Relations została wybrana w drodze przetargu, w którym uczestniczyło 6 agencji.

# # #

British Council jest instytucją reprezentującą Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w zakresie współpracy kulturalnej i edukacyjnej. Umożliwia ona nawiązywanie kontaktów oraz wymianę wiedzy, pomysłów i doświadczeń pomiędzy Wielką Brytanią a innymi krajami. Jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie.

British Council realizuje swoje cele w wielu obszarach. Polska placówka prowadzi działalność edukacyjną poprzez nauczanie języka angielskiego w renomowanych centrach językowych w Warszawie i Krakowie oraz współpracę z ogólnopolską siecią bibliotek partnerskich i ośrodków egzaminacyjnych oferujących szeroki zakres brytyjskich egzaminów językowych i zawodowych.
Do przedsięwzięć prowadzonych przez British Council należy również szereg projektów kulturalnych, edukacyjnych i społecznych. Ich celem jest dzielenie się twórczymi ideami i osiągnięciami Zjednoczonego Królestwa oraz udostępnianie Polakom wiedzy i umiejętności pomocnych w jednoczącej się Europie. W 2008 roku British Council obchodzi 70-lecie działalności w Polsce.

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Castrol, G Data, jobpilot.pl, Netia, Rainbow Tours i ZyXEL. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.

drukuj