Neuron pracuje dla Netia SA
Przetarg na pełną obsługę public relations ogłoszony pod koniec zeszłego roku przez firmę Netia S.A. wygrała warszawska agencja Neuron. Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje doradztwo komunikacyjne, działania media relations, a także prowadzenie projektów specjalnych.
Przetarg i zatrudnienie agencji public relations wiąże się ze strategicznymi zmianami, które operator telekomunikacyjny wprowadza od 2007 roku. Obejmują one między innymi znaczne rozszerzenie grup klientów firmy, a co za tym idzie, wzmocnienie komunikacji skierowanej do użytkowników indywidualnych i właścicieli małych i średnich firm.
***
Neuron Agencja Public Relations to warszawska firma specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Castrol, G Data, jobpilot.pl, Rainbow Tours i ZyXEL. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.
Netia SA jest wiodącym niezależnym operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne na bazie własnej sieci oraz z wykorzystaniem sieci Telekomunikacji Polskiej. Oferuje szeroką gamę usług telekomunikacyjnych, w tym telefoniczne usługi głosowe, usługi transmisji danych i szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz sieciowe usługi hurtowe. Zgodnie z nową strategią Netia pragnie być najczęściej wybieranym przez klientów dostawcą usług szerokopasmowych. Wzrost liczby klientów tych usług planowany jest dzięki liberalizacji rynku telekomunikacyjnego, dynamicznemu przyrostowi klientów we własnej sieci oraz przejmowaniu spółek internetowych.
drukuj