SMYK.COM – nowy klient Neuron APR
Do portfolio klientów Neuron APR dołączył portal SMYK.COM. To kolejna firma z branży e-commerce, dla której pracuje agencja.
Współpraca obejmuje stworzenie strategii działań społecznościowych i doradztwo w tym zakresie, budowanie społeczności na forum smyk.com, organizację eventów oraz kontakty z mediami. Neuron odpowiada również za współpracę z ekspertami skupionymi wokół projektu SMYK.COM.
- Przy wyborze, w dużej mierze zdecydowało doświadczenie agencji Neuron w tworzeniu społeczności internetowych oraz duże zaangażowanie i znajomość tematyki rodzicielstwa współpracujących z nami pracowników agencji. Daje nam to pewność właściwej realizacji poszczególnych pomysłów i projektów – mówi Jarosław Zeisner, project manager SMYK.COM.
**
SMYK.COM jest portalem skierowanym do młodych rodziców, którzy cenią sobie komfortowe zakupy. W smyk.com można znaleźć produkty takich marek jak Cool Club, Smiki i Clean Globe. Wszystkie oferowane tu zabawki i odzież posiadają międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa i jakości.
Portal SMYK.COM to połączenie sklepu oraz miejsca, które oferuje możliwość wymiany doświadczeń. Internetowy sklep SMYK.COM, dąży do osiągnięcia pozycji lidera w polskim internecie w sprzedaży zabawek oraz akcesoriów dla dzieci. Celem jaki stawia przed sobą portal to wypracowanie pozycji numer jeden w dziedzinie rodzicielstwa. Pomogą w tym specjaliści, którzy na SMYK.COM odpowiadają na pytania użytkowników.
SMYK.COM to internetowy odpowiednik popularnej i znanej marki sklepów Smyk. W okresie od 2000 do 2006 roku sieć otworzyła 35 salonów w największych miastach Polski. Działają już także sklepy w Berlinie i Kijowie. W ciągu kilku najbliższych lat, sieć będzie systematycznie powiększać ilość placówek zarówno w kraju, jak i za granicą. drukuj
Współpraca obejmuje stworzenie strategii działań społecznościowych i doradztwo w tym zakresie, budowanie społeczności na forum smyk.com, organizację eventów oraz kontakty z mediami. Neuron odpowiada również za współpracę z ekspertami skupionymi wokół projektu SMYK.COM.
- Przy wyborze, w dużej mierze zdecydowało doświadczenie agencji Neuron w tworzeniu społeczności internetowych oraz duże zaangażowanie i znajomość tematyki rodzicielstwa współpracujących z nami pracowników agencji. Daje nam to pewność właściwej realizacji poszczególnych pomysłów i projektów – mówi Jarosław Zeisner, project manager SMYK.COM.
**
SMYK.COM jest portalem skierowanym do młodych rodziców, którzy cenią sobie komfortowe zakupy. W smyk.com można znaleźć produkty takich marek jak Cool Club, Smiki i Clean Globe. Wszystkie oferowane tu zabawki i odzież posiadają międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa i jakości.
Portal SMYK.COM to połączenie sklepu oraz miejsca, które oferuje możliwość wymiany doświadczeń. Internetowy sklep SMYK.COM, dąży do osiągnięcia pozycji lidera w polskim internecie w sprzedaży zabawek oraz akcesoriów dla dzieci. Celem jaki stawia przed sobą portal to wypracowanie pozycji numer jeden w dziedzinie rodzicielstwa. Pomogą w tym specjaliści, którzy na SMYK.COM odpowiadają na pytania użytkowników.
SMYK.COM to internetowy odpowiednik popularnej i znanej marki sklepów Smyk. W okresie od 2000 do 2006 roku sieć otworzyła 35 salonów w największych miastach Polski. Działają już także sklepy w Berlinie i Kijowie. W ciągu kilku najbliższych lat, sieć będzie systematycznie powiększać ilość placówek zarówno w kraju, jak i za granicą. drukuj