Neuron dla Castrol Lubricants
Castrol Lubricants, lider rynku olejów samochodowych, podpisał umowę na obsługę komunikacyjną z Neuron Agencją Public Relations.
W ramach współpracy Neuron będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną Castrol w Polsce. Agencja wesprze realizację założeń globalnej strategii oraz umacnianie wizerunku firmy na polskim rynku. Działania obejmować będą szeroko zakrojone media relations oraz doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne.
Castrol dokonał wyboru agencji Neuron na podstawie konkursu ofert.
***
Castrol jest uznanym liderem na rynku olejów dla wszystkich rodzajów samochodów i ciężarówek, sprzętu przemysłowego, rolniczego i budowlanego oraz dla łodzi, statków i samolotów. Firma dostarcza nowoczesne produkty najwyższej jakości, w tym oleje silnikowe, a wśród nich takie marki jak Edge i Magnatec oraz całą gamę olejów przekładniowych, smarów i chemii samochodowej.
Firma powstała w 1899 roku jako C.C. Wakefield Co., a już 7 lat później na rynku pojawiła się marka Castrol. Od 2000 roku firma jest częścią BP. Na polskim rynku Castrol obecny jest od 1923 roku.
Firma powstała w 1899 roku jako C.C. Wakefield Co., a już 7 lat później na rynku pojawiła się marka Castrol. Od 2000 roku firma jest częścią BP. Na polskim rynku Castrol obecny jest od 1923 roku.
Więcej informacji o firmie Castrol:
www: http://www.castrol.pl