Przedstawiciel Neurona w Radzie ZFPR
Lidia Marcinkowska, prezes Neuron Agencji Public Relations, została członkiem Rady Związku Firm Public Relations. Rada ZFPR to organ kontrolujący całokształt działalności zarządu. Jej członkowie wybierani są na dwuletnią kadencję przez Walne Zgromadzenie Członków organizacji.
Pozostali członkowie nowo wybranej Rady to: Małgorzata Zaborowska, prezes United PR, Mariusz Pleban, partner zarządzający Multi Communications, Paweł Grabowski z ComPressu oraz Ryszard Solski, dyrektor generalny Sigma International.
# # #
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Firma na stałe zatrudnia ośmiu konsultantów. Neuron posiada portfolio klientów z branż IT, nieruchomości, FMCG, farmacji, motoryzacji, finansów i innych. Neuron Agencja Public Relations jest członkiem Związku Firm Public Relations.
# # #
Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 24 agencje. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA). Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji oraz umacnianie pozycji i upowszechnianie wiedzy na temat zawodu Public Relations. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje regularnie spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR Forum - dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia oparte o prestiżowy program London School of Public Relations.
drukuj