Grono.net rozpoczyna współpracę z Neuron Agencją Public Relations
Neuron Agencja Public Relations rozpocznie obsługę komunikacyjną największego polskiego serwisu społecznościowego - grono.net.
Współpraca obejmie pełen zakres działań PR: media relations, opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej w odniesieniu do określonych grup docelowych, doradztwo w zakresie komunikacji z użytkownikami i partnerami, projekty specjalne oraz wspomaganie dalszego rozwoju serwisu grono.net.
Rozpoczęcie wspólnych działań komunikacyjnych zbiega się w czasie z uruchomieniem nowej odsłony grono.net, wzbogaconej o liczne funkcjonalności czyniące serwis atrakcyjniejszym dla młodych i dynamicznych użytkowników.
Działania Neuron Agencji Public Relations będą zmierzały do umocnienia serwisu grono.net na pozycji pioniera i niekwestionowanego lidera Web 2.0 w Polsce.
Rozpoczęcie wspólnych działań komunikacyjnych zbiega się w czasie z uruchomieniem nowej odsłony grono.net, wzbogaconej o liczne funkcjonalności czyniące serwis atrakcyjniejszym dla młodych i dynamicznych użytkowników.
Działania Neuron Agencji Public Relations będą zmierzały do umocnienia serwisu grono.net na pozycji pioniera i niekwestionowanego lidera Web 2.0 w Polsce.
O grono.net
Grono.net jest serwisem internetowym, skupiającym rozbudowane, chronione społeczności przyjaciół. Umożliwia dyskusję, zawieranie nowych znajomości i planowanie wolnego czasu.
Społeczność grono.net jest zamknięta, co oznacza, że można do niej dołączyć jedynie na zaproszenie osoby posiadającej konto w systemie. Struktura serwisu opiera się na gronach pozwalających na budowanie i utrzymywanie relacji (grona znajomych) oraz wymianę opinii (grona tematyczne - zarówno małe, jak też liczące kilkadziesiąt tysięcy użytkowników). System pozwala także na informowanie o nadchodzących imprezach oraz wydarzeniach kulturalnych i zapraszanie znajomych do udziału w nich.
Do grono.net należy ponad milion użytkowników. Serwis jest liderem Web 2.0 na polskim rynku i planuje dalszy dynamiczny rozwój. W 2006 roku witryna otrzymała nagrodę Aktivist „Nocne Marki” w kategorii „Zajawka 2006: Najlepszy serwis Web 2.0”.
Grono.net jest serwisem internetowym, skupiającym rozbudowane, chronione społeczności przyjaciół. Umożliwia dyskusję, zawieranie nowych znajomości i planowanie wolnego czasu.
Społeczność grono.net jest zamknięta, co oznacza, że można do niej dołączyć jedynie na zaproszenie osoby posiadającej konto w systemie. Struktura serwisu opiera się na gronach pozwalających na budowanie i utrzymywanie relacji (grona znajomych) oraz wymianę opinii (grona tematyczne - zarówno małe, jak też liczące kilkadziesiąt tysięcy użytkowników). System pozwala także na informowanie o nadchodzących imprezach oraz wydarzeniach kulturalnych i zapraszanie znajomych do udziału w nich.
Do grono.net należy ponad milion użytkowników. Serwis jest liderem Web 2.0 na polskim rynku i planuje dalszy dynamiczny rozwój. W 2006 roku witryna otrzymała nagrodę Aktivist „Nocne Marki” w kategorii „Zajawka 2006: Najlepszy serwis Web 2.0”.
O Neuron Agencji Public Relations
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Firma na stałe zatrudnia ośmiu konsultantów. Neuron posiada portfolio klientów z branż IT, nieruchomości, FMCG, farmacji, motoryzacji, finansów i innych. Neuron Agencja Public Relations jest członkiem Związku Firm Public Relations.
drukuj
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Firma na stałe zatrudnia ośmiu konsultantów. Neuron posiada portfolio klientów z branż IT, nieruchomości, FMCG, farmacji, motoryzacji, finansów i innych. Neuron Agencja Public Relations jest członkiem Związku Firm Public Relations.