Neuron promuje naukę „mimochodem”
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania.
Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa obejmuje również koordynację współpracy z edukatorami i partnerami dystrybucyjnymi.
Tablice edukacyjne eduart stanowią wsparcie w nauce dla uczniów w różnym wieku, którzy zwykle szybko zniechęcają się do tradycyjnych sposobów uczenia się. To skuteczne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu różnych technik zapamiętywania, pozwala na łatwe i niejako „mimochodem” przyswajanie informacji. Zawarte na tablicach dane prezentowane są w atrakcyjnej graficznej formie z zastosowaniem kolorów i symboli, które kategoryzują wiedzę i umożliwiają szybkie jej opanowanie.
Obecnie w ofercie dostępne są 3 eduarty przedstawiające: poczet królów i książąt polskich, mapę polityczną świata oraz układ okresowy pierwiastków, ale producent planuje już kolejne tematy.
O Neuron Agencji Public Relations
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Specjalizuje się w działaniach doradczych i wykonawczych z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Ma za sobą wiele zakończonych sukcesem wdrożeń i kampanii komunikacyjnych. Do grona jej klientów należą m. in. Netia, ZyXEL oraz Balabit (światowy lider rozwiązań z obszaru bezpieczeństwa informacji). Neuron kładzie szczególny nacisk na celowość i racjonalność działań dla klientów, a także na budowanie stałego i kompetentnego zespołu.
drukuj