home.pl w gronie klientów agencji Neuron
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą home.pl, liderem rynku usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma specjalizuje się w hostingu, systemach poczty elektronicznej, oraz domenach internetowych.
Neuron prowadzi dla home.pl doradztwo i wykonawcze działania public relations w pełnym zakresie. Firma będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacyjnej home.pl. Jednocześnie rozpoczęte zostaną działania media relations oraz doradztwo przy prowadzonych przez home.pl projektach.
home.pl działa na rynku usług internetowych od 1997 roku. Firma szybko stała się jego liderem. Dzisiaj spółka posiada blisko 50-procentowy udział w rynku hostingu w segmencie MSP oraz obsługuje 26 proc. wszystkich domen internetowych z końcówką .PL. Z usług firmy korzysta ponad milion użytkowników. home.pl jest największym partnerem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej w zakresie usług rejestracji i utrzymania domeny krajowej .PL. Jest także zdobywcą wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. W celu rozwoju oferty firma stale współpracuje ze światowymi liderami technologicznymi. Do grona kluczowych Partnerów naszej firmy należą m.in.: Google, HP, Kaspersky Lab oraz Microsoft. Więcej informacji dostępnych jest na www.home.pl
O Neuron Agencji Public Relations
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in.: Netia, Monster Worldwide Polska, Mio Technology, ZyXEL, Javart i Acronis. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 13 osób.
drukuj