ZłoteWyprzedaże.pl z Neuronem
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z serwisem internetowym Złote Wyprzedaże (zlotewyprzedaze.pl), oferującym ubrania oraz akcesoria znanych i cenionych marek w obniżonych cenach.
Złote Wyprzedaże (www.zlotewyprzedaze.pl) to nowy na polskim rynku internetowym serwis oferujący odzież i akcesoria ekskluzywnych oraz uznanych marek w atrakcyjnych, obniżonych nawet o 70 procent cenach. Sprzedaż odbywa się w ramach kilkudniowych wyprzedaży, o których zarejestrowani użytkownicy są informowani poprzez newsletter. Wśród oferowanych przez serwis marek znajdą się te z najwyższej półki jak i popularne, cieszące się znakomitą opinią wiernych użytkowników.
Serwis wykonała i prowadzi warszawska agencja interaktywna Creadhoc. Firma działa na rynku polskim i francuskim, realizując projekty z szeroko pojętej branży internetowej. Dotychczas wśród jej klientów znaleźli się m.in. BMW, Stal-Projekt, Pure Health&Fitness, a także pierwszy serwis prywatnych wyprzedaży w Polsce – MYVIP-ZONE Poland.
Zadaniem zespołu Neuron APR w pracy dla serwisu Złote Wyprzedaże będzie obsługa media relations oraz doradztwo w prowadzonych działaniach komunikacyjnych.
Informacje o Neuron Agencji Public Relations
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Netia, Monster Worldwide Polska, ZyXEL, Acronis. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób. www.neuron.pl