Mio Technology nowym Klientem Neuron APR
Czołowy dostawca mobilnych urządzeń do nawigacji stawia na kreację i relacje z mediami
8 lutego 2010 r. – Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z Mio Technology – producentem mobilnych urządzeń do nawigacji. W ramach podpisanej umowy agencja będzie prowadziła obsługę firmy w zakresie media relations oraz kreacji projektów komunikacyjnych skierowanych do określonych grup odbiorców.
„Chcemy pokazać odbiorcom, że nasze rozwiązania znacznie wykraczają poza funkcje mapy. Stosowane obecnie w urządzeniach Mio oprogramowanie nawigacyjne Mio Spirit sprawia, że użytkownicy mogą w łatwy i bardzo szybki sposób dotrzeć do wielu informacji, które są przydatne w codziennym odkrywaniu świata. ” – powiedział Tarik Hassan, Marketing Manager Mio Technology w Polsce. – „Z takim partnerem, jak Neuron będziemy mogli osiągnąć ten cel i pokazać w pełni nasze kompetencje.”
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w regionie Europy Środkowo – Wschodniej*.
Więcej informacji na temat firmy znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
* Wg danych z raportu Canalys 2008 i GfK za 2009
Neuron Agencji Public Relations - informacje
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Netia, Monster Worldwide Polska, ZyXEL, Acronis, Vivio. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób. www.neuron.pl