500Solutions nowym klientem Neuron APR
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą 500Solutions. Zawarta umowa dotyczy opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej oraz bieżącego wsparcia w zakresie media relations.
- Sięgnięcie po profesjonalne narzędzia z zakresu public relations jest kolejnym etapem dynamicznego rozwoju naszej firmy. Dzięki temu będziemy mogli komunikować szerszej grupie naszych potencjalnych klientów korzyści jakie mogą odnieść ze współpracy z nami – powiedział Przemysław Lewandowski, Partner 500Solutions.
Informacja o 500Solutions
500Solutions jest firmą doradczą, specjalizującą się w poprawie efektywności funkcjonowania organizacji poprzez dopasowywanie obszarów IT do celów biznesowych. Spółka skupia się na identyfikacji potrzeb i organizacji systemów IT w taki sposób, by były one jak najbardziej dostosowane do wielkości firm, przyjazne i łatwe w użyciu, a przy tym niezawodne.
Zespół 500Solutions to specjaliści praktycy, którzy mają na swoim koncie wiele projektów wdrożeniowych. Dzięki temu mogą precyzyjnie identyfikować potrzeby klientów i dostosowywać ofertę do rzeczywistych potrzeb. Klienci otrzymują szczegółowe ekspertyzy już na etapie sprzedaży.
Spółka rozpoczęła działalność w 2008 r, współpracując na stałe 9 osób. Wśród kluczowych klientów znalazły się m.in. takie firmy jak: Presspublica, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Biuro Informacji Kredytowej czy Qsmak-Sekom.
Informacje o Neuron Agencji Public Relations Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Netia, Monster Worldwide Polska, ZyXEL, Acronis, Vivio. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.www.neuron.pl
drukuj