Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Vivio nowym klientem agencji Neuron

Studio kreatywne Vivio podpisało umowę z Neuron Agencją PR na stałą obsługę PR-ową. Vivio to amerykańsko-polski start-up, powstały po przejęciu dwóch uznanych podmiotów - agencji interaktywnej Capricom Interactive oraz studia rozrywki mobilnej Capricom Mobile, działający w branży social entertainment.

Interaktywna rozrywka od kilku lat ewoluuje od gier w pudełkach w kierunku bezpośredniej dystrybucji cyfrowej. Darmowe gry online, takie jak Farmville czy Mafia Wars, działające i zintegrowane z platformami społecznościowymi jak Facebook czy MySpace to najnowsza odsłona rozrywki cyfrowej, gdzie esencją rozgrywki jest interakcja ze znajomymi online. Najpopularniejsze z tych gier mają po kilkadziesiąt milionów graczy. Vivio to amerykańsko-polskie studio kreatywne, które z sukcesem tworzy własne gry i aplikacje tego typu, przeznaczone i zintegrowane z serwisem społecznościowym Facebook, jak również dostępne dla użytkowników urządzeń mobilnych najnowszej generacji takich jak iPhone.

„Poprzez nasze realizacje chcemy dostarczyć użytkownikom zupełnie nowe, unikalne doświadczenia rozrywki najwyższej jakości, w których esencją jest zabawa i interakcja ze znajomymi oraz wynieść te doświadczenia na następny poziom” – powiedział Łukasz Miler, Founder oraz Chief Creative (CCO) Vivio.

Obecnie Vivio prowadzi intensywne prace developerskie nad bardzo dużym projektem, którego premiera planowana jest na połowę 2010 roku.
Polskie studio Vivio znajduje się w Szczecinie, natomiast główna siedziba - w San Francisco. Ze względu na intensywny rozwój, w ciągu najbliższych kilku miesięcy Vivio planuje zatrudnić kilkunastu grafików i programistów.

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do grona klientów firmy należą m. in.: Monster Worldwide Polska, Netia SA, Niemczyk i Wspólnicy, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku SA oraz ZyXEL Communications Polska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia obecnie 10 osób.

Pozostałe informacje o agencji dostępne są pod adresem: www.neuron.pl

drukuj