Wideokonferencje prasowe - nowy produkt w ofercie Neuron Agencji PR
Od 5 października w ofercie Neuron Agencji Public Relations dostępne są wideokonferencje prasowe - usługa, w ramach której klient może zorganizować spotkanie z dziennikarzami za pośrednictwem Internetu. Wideokonferencja to dla dziennikarzy przede wszystkim oszczędność czasu, bowiem udział w tradycyjnej konferencji oznacza nawet kilkugodzinną nieobecność dziennikarza w redakcji. W przypadku wideokonferencji można wysłuchać prezentacji oraz zadawać pytania bez wstawania z fotela.
Wideokonferencja może być wykorzystana przez klientów Neurona na kilka sposobów. Przede wszystkim mogą traktować usługę jako uzupełnienie tradycyjnej konferencji – umożliwiając udział w niej dziennikarzom, którzy nie mogli dotrzeć na miejsce. Możliwe jest także zorganizowanie spotkania wyłącznie przez Internet, co ma uzasadnienie w przypadku konieczności organizowania częstych briefingów, np. w trakcie sytuacji kryzysowej lub znacznej odległości dzielącej prelegenta od dziennikarzy.
Ceny usługi zaczynają się od 2000 zł netto za transmisję i obsługę wydarzenia (zaproszenia, powiadomienia SMS, udostępnienie sprzętu oraz archiwizacja konferencji).
System wideokonferencyjny agencji Neuron został wykonany w oparciu o technologię netPR.pl. To pierwszy system do transmisji obrazu i dźwięku opracowany od początku z myślą o branży public relations. Został zaprojektowany tak, by jak najwierniej oddać to, co dzieje się w trakcie tradycyjnej konferencji prasowej. Dziennikarze będą więc widzieć i słyszeć w bardzo dobrej jakości prelegenta na ekranie komputera, wyświetlane w trakcie konferencji prezentacje oraz będą mogli zadawać pytania poprzez czat.
Zapis konferencji może zostać udostępniony w biurze prasowym agencji. Zarchiwizowana konferencja obejmuje nie tylko przekaz audio/wideo ale również zsynchronizowany z nim pokaz slajdów.
Pierwsza wideokonferencja odbędzie się w środę 7 października w związku z targami Keep Poland Working organizowanymi przez agencję Neuron dla Monster Worldwide Polska.
Informacje o agencji Neuron
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do grona klientów firmy należą m. in.: Acronis, Monster Worldwide Polska, Netia SA, Niemczyk i Wspólnicy, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku SA, Szpital Mazovia, Team Solutions oraz ZyXEL Communications Polska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia obecnie 12 osób. Pozostałe informacje o agencji dostępne są pod adresem: www.neuron.pl. Neuron Agencja Public Relations posiada profile w serwisach społecznościowych: Facebook, Blip, oraz Twitter.
drukuj