Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

3 przykłady zarządzania wizerunkiem właściciela praw autorskich

Mądre zarządzanie wizerunkiem może być dla autora materiałów źródłowych kluczem do sukcesu kasowego i sympatii fanów. Synergia między słowem pisanym, nowelami graficznymi, filmami i grami w przypadku sukcesu jednego z nich pracuje także na sukces pozostałych. ...

Więcej

Neuron Agencja PR wspiera komunikacyjnie Centra Medyczne Falck

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z prywatnymi Centrami Medycznymi Falck. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, a także wsparcie kampanii prosprzedażowych.

Więcej

Kontrowersyjne informacje, które zamiast sukcesu powodują kryzys

Gdy wieść o tym, że trzech znanych polskich YouTuberów będzie podkładało głosy w trybie wieloosobowym gry Battlefield 1 ujrzała światło dzienne, polska sieć zawrzała. Komentatorzy podzielili się z grubsza na dwa obozy, zwolenników i przeciwników pomysłu. ...

Więcej

Rekrutacja na stanowisko: Account Executive

Poszukujemy pracowników, którzy wniosą do naszego zespołu entuzjazm i świeże spojrzenie na komunikację oraz pomogą nam przekraczać oczekiwania naszych klientów. Nie poszukujemy osób z „wieloletnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku”, choć znajomość tajników pracy agencyjnej będzie miłym dodatkiem. ...

Więcej

(Płatny) staż w Neuronie

Neuron Agencja Public Relations poszukuje osób, które są zainteresowane odbyciem płatnego stażu w naszej firmie. Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu działań PR dla największych polskich i międzynarodowych firm pod okiem menedżerów z wieloletnim doświadczeniem w PR i komunikacji. ...

Więcej

Jeśli Twoi pracownicy nie dbają o bezpieczeństwo firmy, to zapewne nie wiedzą, że to ważne

Zamiast tworzyć nowe systemy skup się na tym, by pracownicy lepiej się komunikowali i rozumieli cele Twojej organizacji. Organizacje, żeby chronić wrażliwe dane, coraz częściej automatyzują obieg komunikacji i opisują proces w dziesiątkach procedur. Tymczasem pracownicy nadal szastają informacjami, bo nieprawidłowo oceniają ich ważność; tajne informacje hulają po kuchniach, korytarzach,...

Więcej