Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Engave nowym klientem Neurona

Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Engave. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Więcej

Neuron promuje naukę „mimochodem”

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania. Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. ...

Więcej

Po 2016 przestaniemy się dzielić

Co nas kręci w serwisach społecznościowych? Dwie ściśle związane ze sobą atrakcje: szansa bycia zauważonym oraz możliwość podglądania innych. Twórcy serwisów posiedli wyjątkową umiejętność zmiany (tych dość niskich) instynktów na cenny towar, a mianowicie na informacje, za które dostają od reklamodawców naprawdę dużo pieniędzy. ...

Więcej

Neuron Agencja PR dla Fundacji Neurostrategii Neuronet

Do grona klientów Neurona dołącza Fundacja Neurostrategii Neuronet, założona przez epileptologa dra n. med. Piotra Zwolińskiego. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji oraz wsparcie inicjowanych i koordynowanych przez Fundację projektów. Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony. ...

Więcej

Neuron dla innowacyjnego iHippo

Neuron Agencja PR wprowadzi na rynek inteligentny gadżet dla dzieci i rodziców – hipopotama iHippo. Dodatkowo agencja opracuje plan działań w social media wspierających sprzedaż. Agencja Neuron będzie wspierać debiut rynkowy iHippo – innowacyjnego urządzenia jakim jest pluszowy hipopotam z niezwykle bogatym wnętrzem – smartfonem i aplikacją, oferującą wszystkie niezbędne dla...

Więcej

Fakty i mity na temat listy mediów

Wielogodzinne cyzelowanie każdego przecinka w informacji prasowej. Zebranie zespołu na temat jej tytułu. I… krótki rzut oka na listę mediów. Byle jak najdłuższą, reszta bez znaczenia. To jest częste podejście wielu menadżerów. ...

Więcej