Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Public relations w kulturze – czy muzyka, film, książka komunikują się jak czipsy?

Komunikacja produktu w schemacie działania jest na tyle uniwersalna, że może mieć zastosowanie w każdym przypadku. Czy w takim razie tak samo należy planować komunikację dla książki, filmu i wystawy rzeźby jak dla żelu pod prysznic i chusteczek do nosa? Jakie są podobieństwa a jakie różnice? W jaki sposób należy przygotować plan komunikacyjny? Schemat przygotowywania promocji...

Więcej

Co musisz wiedzieć, jeśli chcesz prowadzić działania public relations z w Rosji?

Tekst, który prezentujemy poniżej, jest pierwszym z serii wpisów na temat specyfiki działań public relations w różnych krajach świata. Autorami wpisów są specjaliści z agencji public relations zrzeszonych w Plexus Group, do której należy także Neuron APR. ...

Więcej

Rekrutujemy – dołącz do naszego zespołu!

Poszukujemy pracowników, którzy wniosą do naszego zespołu entuzjazm i świeże spojrzenie na komunikację oraz pomogą nam przekraczać oczekiwania naszych klientów. Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta (account executive) Zakres obowiązków i cechy idealnego kandydata: Osoba, której poszukujemy, będzie samodzielnie prowadzić projekty komunikacyjne dla naszych klientów. ...

Więcej

Trudne (???) relacje z mediami

Kilka dni temu, bardzo znany w środowisku muzyki heavy metalowej manager, popełnił taki  oto wpis na Facebooku : Ostatnie zdanie zdecydowanie pokazuje, że nie ma mowy o żadnej gierce słownej czy zwykłej gafie. ...

Więcej

J.W. Construction nowym klientem Neuron Agencji PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, największym polskim deweloperem mieszkaniowym. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, wsparcie kampanii prosprzedażowych oraz doradztwo kryzysowe.

Więcej

3 przykłady zarządzania wizerunkiem właściciela praw autorskich

Mądre zarządzanie wizerunkiem może być dla autora materiałów źródłowych kluczem do sukcesu kasowego i sympatii fanów. Synergia między słowem pisanym, nowelami graficznymi, filmami i grami w przypadku sukcesu jednego z nich pracuje także na sukces pozostałych. ...

Więcej