Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Neuron dla Stowarzyszenia Twoja Sprawa

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu. ...

Więcej

Rekrutacja w Neuronie: poszukujemy specjalisty ds. PR (account executive)

Poszukujemy pracowników na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta (account executive).

Więcej

Z czerwonym noskiem nam do twarzy!

Czy wiecie, co jest na zdjęciu poniżej?  To jest czerwony nosek, znak rozpoznawczy fundacji Czerwone Noski. W Czerwonych Noskach wierzą (i wiedzą!), że śmiech jest podstawą zdrowego społeczeństwa opartego na humorze i bezpośredniej interakcji człowieka z drugim człowiekiem. ...

Więcej

Fundament komunikacji wewnętrznej – odkop go i wykorzystuj

Żyjemy w dobie elektronicznych kalendarzy, systemów do zarządzania projektami, newsletterów i intranetu. Mogłoby się wydawać, że tablice informacyjne są przeżytkiem i nikt ich już nie potrzebuje. Przekonam cię, że warto wyciągnąć tablicę zza szafy, zdjąć z niej pajęczynę i wykorzystywać w codziennej pracy. ...

Więcej

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

Więcej

Wanted: konstruktywna informacja zwrotna – jak ją zdobyć?

Zawód PR-owca od lat znajduje się w czołówce najbardziej stresujących profesji. Krótkie deadliny, ambitne cele, wyśrubowane KPI, wysokie oczekiwania klientów, kryzysy, które najczęściej zdarzają się w piątkowe popołudnia… Lista stresogennych czynników jest bardzo długa i powinna zawierać jeszcze jeden punkt: feedback klienta. ...

Więcej