Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?

Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Więcej

Jak wykorzystać zdjęcia, film lub muzykę z Internetu

Myślimy obrazem. Wpływają na nas kolory, kształty, dźwięki. Nie umknęło to uwadze reklamodawców. Dlatego też coraz więcej firm, promując swój biznes w mediach społecznościowych, wykorzystuje zdjęcia, filmy czy muzykę. ...

Więcej

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Państwo kontra rynek, wolność vs solidarność, zmiany drogą reform czy rewolucji? – czyli Strefa Debat na Kongresie 590

W ubiegłym tygodniu już po raz trzeci mieliśmy okazję uczestniczyć w Kongresie 590, który odbył się w Jasionce koło Rzeszowa. Konferencja na stałe wpisała się na mapę najważniejszych wydarzeń ekonomicznych w Polsce, gdzie polscy przedsiębiorcy, eksperci ekonomiczni i politycy dzielą się swoimi doświadczeniami oraz opiniami. ...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisku stażysty

Poszukujemy entuzjastycznego i pełnego zaangażowania stażysty, który chciałby dołączyć do zespołu Neuron APR w ramach płatnego stażu. Jeśli interesujesz się branżą public relations i chcesz zdobyć doświadczenie – wyślij swoje CV.  Stanowisko: stażysta w dziale PR (intern).  Zakres obowiązków: wsparcie zespołu w bieżących projektach PR monitoring mediów przygotowywanie baz danych,...

Więcej

Newsletter wewnętrzny – jak poradzić sobie z nadmiarem informacji w e-mailach?

Nadmiar komunikacji wewnętrznej nie wynika z nadgorliwości komunikatorów, ale często jest tak odbierany przez pracowników firmy. Dotyczy to zwłaszcza złożonych organizacji, które posiadają wiele oddziałów terenowych. ...

Więcej