Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Co w światowym PR piszczy, czyli krótka relacja z Plexus PR Summit 2019

Jeżeli miałbym w dwóch słowach streścić wnioski z tegorocznego spotkania agencji należących do sieci Plexus PR, napisałbym: „autentyczność, głupcze!” (kradnąc przy tym i tak już wyświechtaną frazę). W coworku stworzonym w rewitalizowanej kamienicy (podobno aktualnie to najmodniejszy format spotkań biznesowych 😊) przez dwa dni rozmawialiśmy o trendach w „piarze” i o tym, jak...

Więcej

Agenda, kontrola czasu i odpowiedni dobór uczestników – to 3 filary efektywnych spotkań

Firmowe spotkania, poza nielicznymi wyjątkami urodzinowymi lub świątecznymi, nie mają charakteru towarzyskiego. Powinny być dobrze zaplanowane, merytoryczne i angażować tylko potrzebne osoby. Co jeszcze możesz zrobić, aby uczestnicy Twojego spotkania nie wyszli z niego z poczuciem straconego czasu? Planuj Przygotuj agendę spotkania i umieść na niej wyłącznie tematy, które zamierzasz...

Więcej

Jak napisać case study, które sprzedaje?

Skończyłeś projekt, która okazał się dużym sukcesem. Klient jest zadowolony, a Ty zastanawiasz się jak wykorzystać ten sukces. Odpowiedź jest prosta – napisz case study, które sprzeda Twoją wiedzę i usługi. ...

Więcej

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku specjalisty ds. PR (account executive)

Szukamy zaangażowanych i samodzielnych kandydatów/kandydatek, którzy wniosą do naszego zespołu energię i świeże spojrzenie na działania komunikacyjne. Jeżeli szukasz pracy w agencji, które zapewnia świetną atmosferę i gwarantuje rozwój zawodowy - wyślij nam swoje CV! Stanowisko: specjalista ds. PR (account executive). ...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisku junior account executive

Poszukujemy nowych członków naszego zespołu. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w pracy dla największych polskich i międzynarodowych firm i rozwinąć umiejętności w naszym zespole – wyślij swoje CV.  Stanowisko: młodszy specjalista ds. PR (junior account executive) Zakres obowiązków: wsparcie zespołu doświadczonych konsultantów przy prowadzeniu projektów komunikacyjnych dla naszych klientów. ...

Więcej

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota

Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

Więcej