Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Nie obiecuj, jeśli nie wiesz, czy dasz radę spełnić. A zwłaszcza, jeśli wiesz, że nie dasz rady

Warszawa żyje pożarem mostu Łazienkowskiego (dla nie-warszawiaków – to główna trasa łącząca centrum z prawobrzeżną Pragą) z popołudnia i wieczora soboty 14 lutego. Z zawodowej ciekawości, jak zwykle, obserwuję warstwę informacyjną wokół tego wydarzenia, tworzoną przez władze miasta i różnych ekspertów. ...

Więcej

Dobrze jest mieć dobrą reputację – dowód matematyczny

„Nieważne, jak piszą, byle pisali/ byle po nazwisku” – znacie tę sentencję, prawda? Podobno zawiera brutalną, ale bardzo prawdziwie prawdziwą prawdę, że w komunikacji liczy się rozgłos (po naszemu: rozpoznawalność). ...

Więcej

O potrzebie poznania potrzeby

Wiele planów i działań komunikacyjnych nosi w sobie wrodzone ziarno klęski, które prędzej czy później musi wykiełkować. Mam na myśli złe rozpoznanie potrzeby na samym początku. Wtedy szanse sukcesu są bardzo małe – można liczyć tylko na przypadek. ...

Więcej

STOP globalizacji!

Ręka do góry, kto widział Super Bowl 2015! Nikt? A może tylko przerwy? Nie jesteście sami. Chyba nawet dla zafascynowanych rozgrywkami Amerykanów bardziej liczą się stroje artystów i legendarne już reklamy emitowane przy transmisji finałów. ...

Więcej

Neuron dla Pragma Inkaso

Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę Grupy Pragma Inkaso. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. ...

Więcej

Nowy klient Neurona: Benefit Systems SA

Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Benefit Systems SA. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz wdroży kompleksowy system komunikacji nadzwyczajnej, a także będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. ...

Więcej