Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

Więcej

Cargill nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek. Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. ...

Więcej

[INFOGRAFIKA] Kiedy, jak i co komunikować w czasie COVID-19?

Gdy pewna jest tylko niepewność, opłaca się spojrzeć wstecz i przyjrzeć, jak wyglądały cykle kryzysowe w przeszłości. Na tej podstawie przygotowaliśmy zestaw rekomendacji dla komunikacji w czasie COVID'19

Więcej

[KORONAWIRUS] Marki uczą się komunikować w czasach #zostańwdomu

Szaleje pandemia koronawirusa. Świat na chwilę zamarł, a wraz z nim świat komunikacji marketingowej. Ciężko przewidzieć kolejny dzień. A jednak musimy działać dalej. Jak w tych nowych dla wszystkich warunkach prowadzić komunikację marki w social media? Jak wynika z raportu  „Trust and the Coronavirus” społeczeństwo ma w dobie kryzysu wysokie oczekiwania wobec biznesu. ...

Więcej

Jak działać teraz, by po kryzysie „spaść na cztery łapy”

...

Więcej

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. ...

Więcej