Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Przygotowanie strategii PR - warsztat komunikacyjny Neuron Agencji PR

Większość firm nie posiada spisanej strategii komunikacji. Zwykle brakuje na to czasu, narzędzi lub wiedzy jak ją sformułować. A ponieważ nie każdą firmę stać na wynajęcie specjalistów, postanowiliśmy podzielić się z czytelnikami naszego bloga wskazówkami, jak samodzielnie zrealizować warsztat służący konstruowaniu strategii komunikacji. ...

Więcej

Martwimy się mierzalnością, tymczasem informacja prasowa i retainer umierają

W 2015 r. dołączyliśmy do Plexus PR - sieci niezależnych agencji PR z całego świata. Raz w roku spotykamy się na Plexus PR Summit, by podzielić się obserwacjami dotyczącymi rynku i zaplanować pracę na kolejne miesiące. ...

Więcej

Nie każdy celebryta przynosi chwałę

Na fanpage’u festiwalu Woodstock pojawił się interesujący wpis : Festiwal Woodstock od lat odbywa się pod stale powtarzanymi hasłami:  „Miłość” „Przyjaźń” „Stop narkotykom” . Natomiast osoba Popka (na zdjęciu z Jerzym Owsiakiem), członka Gangu Albanii jest mocno kontrowersyjna (kłopoty z prawem i oskarżenia o nawoływanie do przemocy) a w tekstach  zespołu niemal wszechobecne...

Więcej

Z pamiętnika młodego PRowca. Podsumowanie 2016.

Nadszedł styczeń a wraz z nim refleksja nad minionym rokiem. Choć głównym tematem roku była polityka to oprócz niej działo się dużo ciekawego. 2016 upłynął pod znakiem triumfu półprawd, socialu, urządzeń mobilnych, video, rozwoju technologii VR oraz paradoksalnie… wyjścia onlajnu do oflajnu. ...

Więcej

Wizerunkowy kryzys z kartonu

Czy jeden mały napis na pudełku od pizzy może wywołać burzę? Okazuje się, że tak. “Da Grasso Ochota wspiera KOD”. Wydawać by się mogło, że niewiele to może znaczyć. Być może wszystko by przeszło bokiem, gdyby zdjęcia kartonu od pizzy nie opublikowała na swoim twitterowym koncie posłanka Joanna Scheuring-Wielgus. ...

Więcej

Public relations w kulturze – czy muzyka, film, książka komunikują się jak czipsy?

Komunikacja produktu w schemacie działania jest na tyle uniwersalna, że może mieć zastosowanie w każdym przypadku. Czy w takim razie tak samo należy planować komunikację dla książki, filmu i wystawy rzeźby jak dla żelu pod prysznic i chusteczek do nosa? Jakie są podobieństwa a jakie różnice? W jaki sposób należy przygotować plan komunikacyjny? Schemat przygotowywania promocji...

Więcej