Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

PR-owcu wyjdź zza biurka!

Naturalnym środowiskiem każdego szanującego się PR-owca jest biurko, komputer i ulubiony kubek do kawy. W codziennej pracy świat poznaje zazwyczaj z tej perspektywy. I być może tu jest pies, czyli przyczyna naszych komunikacyjnych wpadek, pogrzebany. ...

Więcej

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga

Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Więcej

Rekrutacja w Neuronie: poszukujemy specjalisty ds. PR (account executive) NIEAKTUALNE

AKTUALIZACJA: REKRUTACJA ZAKOŃCZYŁA SIĘ, DZIĘKUJEMY ZA ZGŁOSZENIA! Poszukujemy pracowników, którzy wniosą do naszego zespołu entuzjazm i świeże spojrzenie na komunikację oraz pomogą nam przekraczać oczekiwania naszych klientów. ...

Więcej

Rekrutacja w Neuronie: poszukujemy kierownika biura (office managera)

Poszukujemy kierownika biura, który pomoże nam przekraczać oczekiwania naszych klientów. Stanowisko: kierownik biura (office manager) Naszą idealną kandydatkę/ idealnego kandydata cechuje umiejętność rozwiązywania problemów przy ograniczonych zasobach, entuzjazm i inteligencja – czyli to, co potrzebne jest we współczesnym biznesie. ...

Więcej

Jak wybrać agencję PR?

Chcesz zatrudnić agencję PR, więc rozpisujesz przetarg. Musisz pamiętać, że agencja będzie pracowała dla ciebie przez kilka lat. Poświęcisz jej duże zasoby, dużo uwagi i pieniędzy. Dopuścisz ją do sekretów i będziesz oczekiwać najlepszych efektów. ...

Więcej

Co da się zmierzyć, da się wykonać. Cele na 2018 rok

Od lat walczę,  jak niemal wszyscy, o skuteczne wypełnienie noworocznych zobowiązań. Czasami się udaje, więc uparcie stawiam sobie nowe cele. I co roku nachodzi mnie ta sama refleksja: noworoczne osobiste cele jest osiągnąć równie trudno co cele zawodowe/komunikacyjne/PR, bo… no właśnie, dlaczego? Chcecie znać przyczyny porażki? Voilà! Po pierwsze dlatego, że źle formułujemy...

Więcej