Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Specjalista ostrzega: upiór mowy ciała nadal straszy!

Od lat prowadzę szkolenia, w tym wiele medialnych czy inaczej związanych z autoprezentacją. Wystąpienia są wciąż dużym wyzwaniem, również dla doświadczonych menedżerów. Tematów do omówienia podczas warsztatu jest sporo (na przykład typy wypowiedzi, taktyki rozmówców), a moi kursanci nadal często ekscytują się… ułożeniem rąk, kierunkiem patrzenia i czy aby rozmówca nie zinterpretuje...

Więcej

SMAR

Oto w 5 minut i w przystępnej, atrakcyjnej formie wyłożona cała mądrość i prawda o komunikacji. Oglądajcie i czytajcie!   SMAR Ludzie wysłuchająLudzie zaufają Ludzie wysłuchają kogoś, kto jest mądryLudzie zaufają komuś, kto porządnyLudzie wybaczają gdy lubią i wierząNie zapomnij tylko: swoją miarą mierzą Ludzie wysłuchająLudzie zaufają Zaistnieć w tiwi co biznes ożywiBy lajeczków...

Więcej

Wujek Rezerwa Prosta radzi (odc. 1)

Dysonans-zabójca Był za PRL-tu następujący dowcip. Przychodzi facet do lekarza i mówi: „Panie doktorze, ja mam kłopoty ze wzrokiem i słuchem”. „Jak to ze wzrokiem i słuchem?”. „No bo ja co innego widzę, a co innego słyszę”. ...

Więcej

Odczekaj, a nagroda będzie większa

Wiecie, jak poznać, czy dziecko jest inteligentne emocjonalnie? Wystarczy postawić przed typowym berbeciem ulubione słodycze i zapewnić, że może je zjeść, albo, jeśli poczeka w spokoju parę minut, dostanie podwójną porcję. ...

Więcej

Wujek Rezerwa Prosta radzi (odc. 0)

Wiadomo, że komunikacja biznesowa służy do zwiększania przewagi na rynku. Jej funkcja ofensywna jest oczywista. Jeśli klienci znają Was i lubią, chętniej wybiorą Waszą ofertę, no i zaakceptują cenę. Ale ofensywa wiąże się z kosztami i ryzykiem. ...

Więcej

Co wolno wojewodzie, czyli co wypada marce w social mediach?

Jest takie powiedzenie, które zaczyna się „Co wolno wojewodzie…”. Każda marka działająca w mediach społecznościowych zanim opublikuje informacje powinna zastanowić się, co ma ona osiągnąć i, czy warto ją opublikować. Można bowiem sprokurować sytuację, gdzie sami wywołamy sobie kryzys, np. poprzez komunikację nie biorącą pod uwagę bardzo szerokiej rozbieżność między grupami docelowymi...

Więcej