Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Co wolno wojewodzie, czyli co wypada marce w social mediach?

Jest takie powiedzenie, które zaczyna się „Co wolno wojewodzie…”. Każda marka działająca w mediach społecznościowych zanim opublikuje informacje powinna zastanowić się, co ma ona osiągnąć i, czy warto ją opublikować. Można bowiem sprokurować sytuację, gdzie sami wywołamy sobie kryzys, np. poprzez komunikację nie biorącą pod uwagę bardzo szerokiej rozbieżność między grupami docelowymi...

Więcej

Nowy klient Neurona - Balabit IT Security

Neuron Agencja PR podpisała umowę na stałą obsługę PR z firmą Balabit IT Security. BalaBit IT Security jest technologiczną firmą zajmującą się bezpieczeństwem informacji. Jest jednym ze światowych liderów rozwiązań z obszaru monitorowania aktywności użytkowników w sieci, uwierzytelniania i kontroli dostępu do poufnych informacji firmy z wewnątrz i zewnątrz systemu. ...

Więcej

Nie obiecuj, jeśli nie wiesz, czy dasz radę spełnić. A zwłaszcza, jeśli wiesz, że nie dasz rady

Warszawa żyje pożarem mostu Łazienkowskiego (dla nie-warszawiaków – to główna trasa łącząca centrum z prawobrzeżną Pragą) z popołudnia i wieczora soboty 14 lutego. Z zawodowej ciekawości, jak zwykle, obserwuję warstwę informacyjną wokół tego wydarzenia, tworzoną przez władze miasta i różnych ekspertów. ...

Więcej

Dobrze jest mieć dobrą reputację – dowód matematyczny

„Nieważne, jak piszą, byle pisali/ byle po nazwisku” – znacie tę sentencję, prawda? Podobno zawiera brutalną, ale bardzo prawdziwie prawdziwą prawdę, że w komunikacji liczy się rozgłos (po naszemu: rozpoznawalność). ...

Więcej

O potrzebie poznania potrzeby

Wiele planów i działań komunikacyjnych nosi w sobie wrodzone ziarno klęski, które prędzej czy później musi wykiełkować. Mam na myśli złe rozpoznanie potrzeby na samym początku. Wtedy szanse sukcesu są bardzo małe – można liczyć tylko na przypadek. ...

Więcej

STOP globalizacji!

Ręka do góry, kto widział Super Bowl 2015! Nikt? A może tylko przerwy? Nie jesteście sami. Chyba nawet dla zafascynowanych rozgrywkami Amerykanów bardziej liczą się stroje artystów i legendarne już reklamy emitowane przy transmisji finałów. ...

Więcej