Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Internet nie przebacza i nie ma przeszłości

Czy zastanawialiście się, co by było, gdyby każdy nasz młodzieńczy wybryk został uwieczniony w sieci? Czy wpis popełniony w dzieciństwie nie miałby negatywnego wpływu na nasz obecny profesjonalny wizerunek, a może na wizerunek firmy, w której pracujemy? Niestety, prawdopodobnie tak. ...

Więcej

Już dziś kompleksowo osiągaj niekorzystne rezultaty (według modelu ITWA™) (część 2)

roponowane w poprzedniej części naszej prezentacji techniki zostały już wypróbowane przez wiele żądnych sukcesów organizacji, zatem czas na kolejną Technikę Współpracy z Agencją (model ITWA™).   TECHNIKA 3: Dynamiczne Kryteria Ewaluacji® Agencja otrzymuje od Ciebie różne zadania. ...

Więcej

(Nie)inteligencja emocjonalna

W komunikacji coraz częściej sięgamy do skrajnych emocji. Organizacje budują kampanie społeczne na przekazach, które mają poruszać, drażnić, czy wręcz złościć. Firmy próbują trafić do serc, a nie do umysłów konsumentów. ...

Więcej

uż dziś kompleksowo osiągaj niekorzystne rezultaty (według modelu ITWA™) (część 1)

Po latach badań eksperci Neuron APR opisali sześć Innowacyjnych Technik Współpracy z Agencją (model ITWA™). Przy prawidłowym zastosowaniu dajemy gwarancję sukcesu, m. in. w wymiarze znaczącej redukcji efektów pracy agencji, zwiększenia deficytu czasu i kompleksowej minimalizacji potencjału działań komunikacyjnych. ...

Więcej

Gdy zawodzi realizacja, czyli dialog marki z klientami w obliczu kryzysu

O tym, dlaczego strategia i realizacja są równie ważne, pisał niedawno Paweł Soproniuk. Mamy kolejny przykład z życia: skutki złej realizacji słusznego planu. Kilka miesięcy temu Plus Bank padł ofiarą ataku hackerskiego, w wyniku którego wykradziono m.in. dane klientów (w tym PESEL i numer dowodu) i historie transakcji. ...

Więcej

Nie rób z wilka owcy, bo zarabianie jest dobre

Czy można zaszkodzić sobie wprowadzając w firmie strategię CSR? Tak. Czy można zniechęcić pracowników poprzez ich angażowanie? Oczywiście! Decyduje o tym dysonans. Jest jednak na to prosty sposób, który może przynieść wymierne korzyści. ...

Więcej