Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Odczekaj, a nagroda będzie większa

Wiecie, jak poznać, czy dziecko jest inteligentne emocjonalnie? Wystarczy postawić przed typowym berbeciem ulubione słodycze i zapewnić, że może je zjeść, albo, jeśli poczeka w spokoju parę minut, dostanie podwójną porcję. ...

Więcej

Wujek Rezerwa Prosta radzi (odc. 0)

Wiadomo, że komunikacja biznesowa służy do zwiększania przewagi na rynku. Jej funkcja ofensywna jest oczywista. Jeśli klienci znają Was i lubią, chętniej wybiorą Waszą ofertę, no i zaakceptują cenę. Ale ofensywa wiąże się z kosztami i ryzykiem. ...

Więcej

Co wolno wojewodzie, czyli co wypada marce w social mediach?

Jest takie powiedzenie, które zaczyna się „Co wolno wojewodzie…”. Każda marka działająca w mediach społecznościowych zanim opublikuje informacje powinna zastanowić się, co ma ona osiągnąć i, czy warto ją opublikować. Można bowiem sprokurować sytuację, gdzie sami wywołamy sobie kryzys, np. poprzez komunikację nie biorącą pod uwagę bardzo szerokiej rozbieżność między grupami docelowymi...

Więcej

Nowy klient Neurona - Balabit IT Security

Neuron Agencja PR podpisała umowę na stałą obsługę PR z firmą Balabit IT Security. BalaBit IT Security jest technologiczną firmą zajmującą się bezpieczeństwem informacji. Jest jednym ze światowych liderów rozwiązań z obszaru monitorowania aktywności użytkowników w sieci, uwierzytelniania i kontroli dostępu do poufnych informacji firmy z wewnątrz i zewnątrz systemu. ...

Więcej

Nie obiecuj, jeśli nie wiesz, czy dasz radę spełnić. A zwłaszcza, jeśli wiesz, że nie dasz rady

Warszawa żyje pożarem mostu Łazienkowskiego (dla nie-warszawiaków – to główna trasa łącząca centrum z prawobrzeżną Pragą) z popołudnia i wieczora soboty 14 lutego. Z zawodowej ciekawości, jak zwykle, obserwuję warstwę informacyjną wokół tego wydarzenia, tworzoną przez władze miasta i różnych ekspertów. ...

Więcej

Dobrze jest mieć dobrą reputację – dowód matematyczny

„Nieważne, jak piszą, byle pisali/ byle po nazwisku” – znacie tę sentencję, prawda? Podobno zawiera brutalną, ale bardzo prawdziwie prawdziwą prawdę, że w komunikacji liczy się rozgłos (po naszemu: rozpoznawalność). ...

Więcej