Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Performance SEO – nowa usługa pozycjonowania dla średniej wielkości sklepów internetowych

Agencja Performance Labs, która wspiera marki w zakresie digital performance marketingu, wprowadza nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt, oferowany pod nazwą Performance SEO, kierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych.

Performance SEO to specjalistyczna i mierzalna usługa, której zakres znacznie różni się od standardowych ofert pozycjonowania dostępnych na rynku. Nowy projekt skierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych, które są na początku swojego rozwoju i potrzebują wsparcia przy realizacji efektywnej strategii SEO.

Założenia Performance SEO opierają się na 4 filarach:

  • dostępności sklepu dla wyszukiwarek;
  • poprawie widoczności w kanale organicznym;
  • zwiększeniu liczby użytkowników;
  • generowaniu stabilnego i rosnącego przychodu.

Istotnym elementem usługi jest przekazanie klientowi wiedzy z obszaru optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki i obowiązujących aktualnie trendów. Warunkiem i założeniem takiego podejścia jest maksymalne zrozumienie przez zespół Performance SEO podstawowej działalności, która generuje zysk w sklepie internetowym.

Kluczową metodą osiągnięcia wzrostów optymalizowanej witryny jest opracowywanie treści, które angażują użytkownika i rozwiązują jego problemy przy użyciu produktów dostępnych w optymalizowanym sklepie. Pozyskiwanie linków jest natomiast ukierunkowane na zachęcenie użytkowników do naturalnego dzielenia się przydatną treścią z innymi osobami, kosztem odejścia od sterowanego procesu generowania odnośników.

To, co wyróżnia Performance SEO na tle innych usług pozycjonowania, to silne nastawienie na obszary, takie jak testowanie, mierzenie efektów, usuwanie barier użytkownikom oraz optymalizacja techniczna. Pilotażowy program wdrożeń w ramach projektu przyniósł wzrost widoczności w sklepach internetowych (od 1.9x do 3.9x), co przełożyło się na wzrost przychodów od 1.3x do 2.1x z ruchu organicznego.

Głównymi osobami odpowiedzialnymi za rozwój Performance SEO są doświadczeni specjaliści, którzy od lat zajmują się marketingiem internetowym – Łukasz Ziętek (analityka), Piotr Effler (content), Paweł Bareja (web development) i Przemysław Oskaldowicz (optymalizacja). Więcej o projekcie można przeczytać na właśnie uruchomionej stronie: https://performanceseo.pl/.

Agencja Performance Labs

Performance Labs to agencja digital marketingowa, która działa na rynku od 2016 roku. Jej założycielami są wieloletni menedżerowie sieciowych agencji reklamowych. Performance Labs specjalizuje się w działaniach marketingowych – zaawansowanym wykorzystaniu web analityki i procesów optymalizacji stron www, które mają na celu osiąganie wyższych efektów sprzedażowych (co często przekłada się na oszczędności budżetowe). Klienci agencji to przede wszystkim firmy kładące nacisk na sprzedaż prowadzoną za pośrednictwem internetu. Wśród stałych klientów można wymienić m.in: Aria Fund, Best Western, Bibby Financial Services, Cyber Folks, Domeny.pl, Empik, Inter Cars, Kreditech (Monedo), Massi, Philip Moris, Sunday Polska, Suzuki, TaniaLazienka.pl, Wyborowa, Victoria Dom, czy Volvo. Agencja zrealizowała dotychczas blisko 450 projektów i kampanii marketingowych.

www.performancelabs.pl

www.facebook.com/PerformanceLabsPolska

drukuj