Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Wizerunkowy kryzys z kartonu

Czy jeden mały napis na pudełku od pizzy może wywołać burzę? Okazuje się, że tak. “Da Grasso Ochota wspiera KOD”. Wydawać by się mogło, że niewiele to może znaczyć. Być może wszystko by przeszło bokiem, gdyby zdjęcia kartonu od pizzy nie opublikowała na swoim twitterowym koncie posłanka Joanna Scheuring-Wielgus. ...

Więcej

Public relations w kulturze – czy muzyka, film, książka komunikują się jak czipsy?

Komunikacja produktu w schemacie działania jest na tyle uniwersalna, że może mieć zastosowanie w każdym przypadku. Czy w takim razie tak samo należy planować komunikację dla książki, filmu i wystawy rzeźby jak dla żelu pod prysznic i chusteczek do nosa? Jakie są podobieństwa a jakie różnice? W jaki sposób należy przygotować plan komunikacyjny? Schemat przygotowywania promocji...

Więcej

Co musisz wiedzieć, jeśli chcesz prowadzić działania public relations z w Rosji?

Tekst, który prezentujemy poniżej, jest pierwszym z serii wpisów na temat specyfiki działań public relations w różnych krajach świata. Autorami wpisów są specjaliści z agencji public relations zrzeszonych w Plexus Group, do której należy także Neuron APR. ...

Więcej

Rekrutujemy – dołącz do naszego zespołu!

Poszukujemy pracowników, którzy wniosą do naszego zespołu entuzjazm i świeże spojrzenie na komunikację oraz pomogą nam przekraczać oczekiwania naszych klientów. Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta (account executive) Zakres obowiązków i cechy idealnego kandydata: Osoba, której poszukujemy, będzie samodzielnie prowadzić projekty komunikacyjne dla naszych klientów. ...

Więcej

Trudne (???) relacje z mediami

Kilka dni temu, bardzo znany w środowisku muzyki heavy metalowej manager, popełnił taki  oto wpis na Facebooku : Ostatnie zdanie zdecydowanie pokazuje, że nie ma mowy o żadnej gierce słownej czy zwykłej gafie. ...

Więcej

J.W. Construction nowym klientem Neuron Agencji PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, największym polskim deweloperem mieszkaniowym. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, wsparcie kampanii prosprzedażowych oraz doradztwo kryzysowe.

Więcej