Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Nowa międzynarodowa sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest Neuron.

Więcej

(Płatny) staż w Neuronie

Neuron Agencja Public Relations poszukuje osób, które są zainteresowane odbyciem płatnego stażu w naszej firmie. Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu działań PR dla największych polskich i międzynarodowych firm pod okiem menedżerów z wieloletnim doświadczeniem w PR i komunikacji. ...

Więcej

Jeśli Twoi pracownicy nie dbają o bezpieczeństwo firmy, to zapewne nie wiedzą, że to ważne

Zamiast tworzyć nowe systemy skup się na tym, by pracownicy lepiej się komunikowali i rozumieli cele Twojej organizacji. Organizacje, żeby chronić wrażliwe dane, coraz częściej automatyzują obieg komunikacji i opisują proces w dziesiątkach procedur. Tymczasem pracownicy nadal szastają informacjami, bo nieprawidłowo oceniają ich ważność; tajne informacje hulają po kuchniach, korytarzach,...

Więcej

Arval rozpoczyna współpracę z Neuron Agencją Public Relations

Współpraca firm obejmuje opracowanie i realizację raportu z badań CVO dla polskiego rynku flotowego. Agencja zajmie się także kontaktem z mediami i bieżącą obsługą PR firmy.

Więcej

Engave nowym klientem Neurona

Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Engave. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Więcej

Neuron promuje naukę „mimochodem”

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania. Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. ...

Więcej

Po 2016 przestaniemy się dzielić

Co nas kręci w serwisach społecznościowych? Dwie ściśle związane ze sobą atrakcje: szansa bycia zauważonym oraz możliwość podglądania innych. Twórcy serwisów posiedli wyjątkową umiejętność zmiany (tych dość niskich) instynktów na cenny towar, a mianowicie na informacje, za które dostają od reklamodawców naprawdę dużo pieniędzy. ...

Więcej