Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

J.W. Construction nowym klientem Neuron Agencji PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, największym polskim deweloperem mieszkaniowym. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, wsparcie kampanii prosprzedażowych oraz doradztwo kryzysowe.

Więcej

(Nie)inteligencja emocjonalna

W komunikacji coraz częściej sięgamy do skrajnych emocji. Organizacje budują kampanie społeczne na przekazach, które mają poruszać, drażnić, czy wręcz złościć. Firmy próbują trafić do serc, a nie do umysłów konsumentów. ...

Więcej

uż dziś kompleksowo osiągaj niekorzystne rezultaty (według modelu ITWA™) (część 1)

Po latach badań eksperci Neuron APR opisali sześć Innowacyjnych Technik Współpracy z Agencją (model ITWA™). Przy prawidłowym zastosowaniu dajemy gwarancję sukcesu, m. in. w wymiarze znaczącej redukcji efektów pracy agencji, zwiększenia deficytu czasu i kompleksowej minimalizacji potencjału działań komunikacyjnych. ...

Więcej

Gdy zawodzi realizacja, czyli dialog marki z klientami w obliczu kryzysu

O tym, dlaczego strategia i realizacja są równie ważne, pisał niedawno Paweł Soproniuk. Mamy kolejny przykład z życia: skutki złej realizacji słusznego planu. Kilka miesięcy temu Plus Bank padł ofiarą ataku hackerskiego, w wyniku którego wykradziono m.in. dane klientów (w tym PESEL i numer dowodu) i historie transakcji. ...

Więcej

Nie rób z wilka owcy, bo zarabianie jest dobre

Czy można zaszkodzić sobie wprowadzając w firmie strategię CSR? Tak. Czy można zniechęcić pracowników poprzez ich angażowanie? Oczywiście! Decyduje o tym dysonans. Jest jednak na to prosty sposób, który może przynieść wymierne korzyści. ...

Więcej

Przestańmy bredzić o produkcie

W kampanii wyborczej wiele słyszymy o „produkcie” politycznym, którym ma być ten czy inny kandydat. Czeka nas kolejna półroczna kolejna kampania, możemy być spokojni, że ów „produkt” będzie przez ten czas solidnie wałkowany. ...

Więcej

Specjalista ostrzega: upiór mowy ciała nadal straszy!

Od lat prowadzę szkolenia, w tym wiele medialnych czy inaczej związanych z autoprezentacją. Wystąpienia są wciąż dużym wyzwaniem, również dla doświadczonych menedżerów. Tematów do omówienia podczas warsztatu jest sporo (na przykład typy wypowiedzi, taktyki rozmówców), a moi kursanci nadal często ekscytują się… ułożeniem rąk, kierunkiem patrzenia i czy aby rozmówca nie zinterpretuje...

Więcej