Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Jesteś amatorem? Ty też powinieneś kupić sportową odzież!

Biegać można w czymkolwiek wystarczą dresowe spodnie, T-shirt i trampki. Problemem może okazać się wilgotna, klejąca się do ciała koszulka i obtarcia od niewygodnych butów. To wystarczy, żeby skutecznie zniechęcić się do dalszego uprawiania sportu. Nawet amatorzy powinni zainwestować w sportową odzież z przynajmniej trzech powodów.

Bolesne obtarcia

To konsekwencja źle dobranej odzieży. Ubrania z bawełny zatrzymują wilgoć, robią się ciężkie i powodują dyskomfort. Przyklejają się do ciała i podrażniają skórę przy każdym wykonywanym ruchu. Lepszym wyborem są ubrania z tworzyw sztucznych, przeznaczonych specjalnie do ćwiczeń. Zapewniają lepszą wentylację, nie zatrzymują wilgoci i są pozbawione szwów, które uszkadzają skórę.

Swoboda ruchów

Do biegania, jazdy na rowerze i ćwiczeń fitness najlepsze są ubrania elastyczne, o obcisłych krojach. Zapewniają pełną swobodę ruchów i pracują razem z ciałem. Osoby, które nie czują się komfortowo w obcisłych legginsach, mogą założyć na nie lekkie, krótkie szorty.

Ochrona zdrowia

Najważniejsze są buty – zwłaszcza jeżeli zamierzasz biegać. Zwykłe trampki nie wystarczą. Nawet jeżeli sport traktujesz tylko rekreacyjnie, musisz zadbać o odpowiednią amortyzację, ochronę stawów i stabilizację. Obuwie przeznaczone do biegania zapewni lepszą wentylację i zaoszczędzi niepotrzebnych obtarć. Równie dobrze sprawdzi się na treningach fitness w siłowni.

W sierpniowym numerze eksperci „Logo” przygotowali zestawy ubrań do uprawiania najpopularniejszych sportów: koszykówki, piłki nożnej, biegania i jazdy na rowerze.

Na boisko zabraliśmy modela, żeby zobaczyć, jak sportowe ciuchy sprawdzają się „w akcji” – mówi Marcin Kasprzak, redaktor naczelny „Logo”. – Można ćwiczyć w byle czym, ale można też postawić na ubrania naszpikowane najnowszymi technologiami – dodaje.

Przyszłość odzieży sportowej należy do ubrań, które nie tylko zapewnią komfort ćwiczeń, ale będą również kontrolować aktywność. Już teraz pojawiają się na rynku koszulki, które mierzą puls, pracę serca, a nawet liczbę spalonych kalorii.

„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.

drukuj