Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Ponad 63 proc. produktów oświetleniowych w Polsce nie spełnia podstawowych wymogów

Polski rynek jest zalewany produktami oświetleniowymi złej jakości nieznanego pochodzenia. Liczba lamp LED, które nie spełniają norm stale rośnie. Badania EMC lamp LED wskazują, że aż 63 proc. wyrobów oferowanych w Polsce nie spełnia podstawowych kryteriów.

Więcej

Ponad 63 proc. produktów oświetleniowych w Polsce nie spełnia podstawowych wymogów

Polski rynek jest zalewany produktami oświetleniowymi złej jakości nieznanego pochodzenia. Liczba lamp LED, które nie spełniają norm stale rośnie. Badania EMC lamp LED wskazują, że aż 63 proc. wyrobów oferowanych w Polsce nie spełnia podstawowych kryteriów.

Więcej

Wysoka jakość opraw LED marki Toshiba potwierdzona niezależnymi badaniami

Biuro Badawcze ds. Jakości Stowarzyszenia Elektryków Polskich zbadało zgodność produktów LED marki Toshiba z obowiązującymi normami europejskimi i polskimi. Analizie laboratoryjnej poddano trzy lampy o mocy 15W, 11W i 8,5W. ...

Więcej

Toshiba Lighting rozpoczyna współpracę z firmą Candellux Lighting

CO-Unity – oficjalny przedstawiciel oświetlenia marki Toshiba w Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczął współpracę z firmą Candellux Lighting, producentem i dystrybutorem artykułów oświetleniowych. Firmy stworzą kompleksową ofertę oświetleniową dla klientów indywidualnych. ...

Więcej

ABC Data wyłącznym dystrybutorem Toshiba Lighting w regionie CEE

Toshiba Lighting zaczyna ekspansję w regionie od Polski. W procesie będzie ją wspierać ABC Data - lider nowoczesnej dystrybucji sprzętu IT i elektroniki użytkowej w regionie CEE. Transformacja rynku oświetlenia LED w Polsce i regionie postępuje, sprzyja temu energooszczędność i wysoka jakość tego rozwiązania.

Więcej

Polacy wiedzą, że na oświetleniu można oszczędzić, ale nie wiedzą ile – wyniki badania

Czy Polacy wiedzą ile płacą za energię elektryczną? Kto wie więcej o kosztach użytkowania oświetlenia: kobiety, czy mężczyźni? Czy wysokość dochodów wpływa na świadomość wydatków? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w badaniu na temat świadomości użytkowania oświetlenia, zrealizowanym na zlecenie firmy CO-Unity.

Więcej

LEDowa rewolucja: CO-Unity wprowadza oświetlenie marki Toshiba na polski rynek

LEDowa rewolucja: CO-Unity wprowadza oświetlenie marki Toshiba na polski rynek Zamierza zostać jednym z głównych graczy na rynku oświetlenia CO-Unity B.V. – oficjalny przedstawiciel producenta oświetlenia Toshiba otwiera pierwsze biuro w Europie Środkowo-Wschodniej. ...

Więcej