Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Bezpieczeństwo za kierownicą firmowego auta

Ambasador Bezpieczeństwa Arval to kampania edukacyjna, której celem jest poprawa bezpieczeństwa na drodze. W pilotażowej odsłonie programu ponad 1000 kierowców floty Arval zdobyło cenną wiedzę i dostarczyło pomysłów jak zmniejszać ryzyko wypadków. Partnerem akcji był zakład ubezpieczeń Greenval Insurance DAC.

Pierwsza edycja Ambasadora Bezpieczeństwa trwała ponad 12 miesięcy. Uczestnicy dowiedzieli się jak minimalizować niebezpieczeństwo w trakcie wyprzedzania, jak określić czy prędkość, z którą porusza się samochód jest bezpieczna oraz na czym polega zasada „opony i asfalt”, dzięki której można łatwo ominąć auto stojące przed naszym pojazdem.

– Stosowanie powyższych zasad może znacznie poprawić poziom bezpieczeństwa na drogach, dlatego wszyscy kierowcy powinni z nich korzystać – mówi Edyta Kacprzak z Fleet Insurance Services, spółki z Grupy Arval. 

 

Nowe pomysły na poprawę bezpieczeństwa

Organizator kampanii Ambasador Bezpieczeństwa Arval postanowił także zaangażować uczestników do przedstawienia własnych pomysłów na poprawę bezpieczeństwa na drodze. Osoby, które wykazały się bezszkodową jazdą przez 12 miesięcy, zostały poproszone o dokończenie hasła: Arval może wpływać na poprawę bezpieczeństwa na drodze poprzez...

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybrało te, które jego zdaniem miały największy potencjał, by realnie podnieść bezpieczeństwo ruchu drogowego. Pierwsze miejsce zajął Paweł Zakrzewski z firmy Budimex S.A., który zaproponował między innymi uruchomienie platformy e-learningowej. Drugie miejsce przypadło Monice Kozłowskiej z firmy BUDIMEX S.A., a trzecie zajął Tomasz Głowacki z firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o. Zaproponowali oni naklejki edukacyjne na szyby samochodów i kampanię ostrzegającą przed konsekwencjami korzystania z telefonów w trakcie jazdy.

 

Praktyka czyni mistrza

Akcja Ambasador Bezpieczeństwa jest jedną z wielu inicjatyw Arval z zakresu poprawy bezpieczeństwa swoich klientów na drodze i jednocześnie jednym z elementów polityki CSR w tym zakresie. – W ramach Arval Driving Academy prowadzimy szkolenia praktyczne. Kierowcy uczą się na nich m.in. podnoszenia umiejętności przewidywania zagrożeń w trakcie jazdy, poprawy techniki poruszania się w ruchu i prowadzenia pojazdu oraz prawidłowej reakcji w sytuacji zagrożenia i udzielania pierwszej pomocy – mówi Paweł Racis, dyrektor handlowy Arval w Polsce.

 

Bezpieczeństwo to oszczędności

Poprawa bezpieczeństwa pracowników korzystających z floty służbowej ma także wymiar finansowy. Obniżenie poziomu szkodowości floty służbowej, w tym redukcja liczby szkód parkingowych, niższe rachunki za paliwo, czy podniesienie wydajności pracowników działających w terenie to tylko niektóre z korzyści, jakie może osiągnąć firma – mówi Paweł Racis. –  Klienci, którzy regularnie szkolą pracowników mogą zmniejszyć poziom szkód zawinionych nawet o 25% w ciągu zaledwie 3 lat – dodaje Dyrektor Handlowy Arval.

O firmie Arval

Firma Arval powstała w 1989 roku i jest w pełni własnością BNP Paribas. Arval specjalizuje się w leasingu pojazdów. Arval oferuje swoim klientom – dużym przedsiębiorstwom międzynarodowym, małym i średnim przedsiębiorcom oraz wolnym zawodom – dopasowane do nich rozwiązania optymalizujące przemieszczanie się pracowników i outsourcing ryzyka związanego z zarządzaniem flotą. Specjalistyczne doradztwo oraz jakość obsługi, które stanowią podstawę obietnicy Arval wobec klientów, zapewnia ponad 6 500 pracowników w 29 krajach. Łączna flota leasingowana przez Arval składa się z 1 103 835 pojazdów na całym świecie (grudzień 2017 r.).

Arval jest członkiem założycielem sojuszu Element-Arval Global Alliance Jest to najdłużej działający sojusz strategiczny w branży i światowy lider w zarządzaniu flotą ponad 3 mln pojazdów w 50 krajach. W ramach organizacyjnych BNP Paribas, Arval prowadzi działalność w pionie podstawowej bankowości detalicznej.

www.arval.com

 

O BNP Paribas:

BNP Paribas jest czołowym bankiem europejskim o zasięgu międzynarodowym. Jest obecny w 73 krajach i zatrudnia ponad 196 000 pracowników, w tym ponad 149 000 w Europie. Grupa zajmuje kluczowe pozycje w trzech głównych rodzajach działalności: rynki krajowe i międzynarodowe usługi finansowe (ang. Domestic Markets and International Financial Services), gdzie sieci banków detalicznych i usług finansowych obsługuje pion bankowości i usług detalicznych (ang. Retail Banking & Services) oraz bankowość dla przedsiębiorstw i instytucji (ang. Corporate & Institutional Banking), która obsługuje dwie franszyzy: klientów korporacyjnych i inwestorów instytucjonalnych. Grupa pomaga wszystkim swoim klientom (osobom fizycznym, stowarzyszeniom społecznym, przedsiębiorcom, małym i średnim przedsiębiorstwom, korporacjom oraz klientom instytucjonalnym) w realizacji ich projektów dzięki szerokiemu wachlarzowi rozwiązań: od finansowania, przez inwestycje i oszczędności po ochronę ubezpieczeniową.

W Europie Grupa działa na czterech rynkach krajowych (w Belgii, Francji, we Włoszech i w Luksemburgu), a BNP Paribas Personal Finance jest europejskim liderem w kredytach konsumpcyjnych. BNP Paribas rozwija swój zintegrowany model bankowości detalicznej w krajach śródziemnomorskich, w Turcji i w Europie Wschodniej, posiada także szeroką sieć w zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W bankowości dla przedsiębiorstw i instytucji oraz działalności w zakresie międzynarodowych usług finansowych BNP Paribas również zajmuje czołowe miejsce w Europie, ma silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, i szybko rośnie w krajach Azji i Pacyfiku.

www.bnpparibas.com

drukuj