Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Jeszcze więcej sportu i męskiej rozrywki w Telewizji Osobistej Netii

Netia rozszerzyła ofertę o nowe kanały sportowe i erotyczne. Rozbudowany pakiet „Sport i Emocje” zawiera aż 25 kanałów, w tym aż 21 w HD. Z okazji premiery, wszystkie nowe kanały (np. nSport+, Hustler TV) będą dostępne w tzw. oknie otwartym. ...

Więcej

Netia wspiera pasje! Pracownik Grupy Netia startuje i odnosi sukcesy w strzelectwie HFT2

Wspieramy naszego pracownika Piotra Brandysa w realizacji jego pasji – strzelectwa terenowego (HFT2). W majowy weekend Piotr wywalczył pierwsze miejsce w Mistrzostwach Dolnego Śląska. W ciągu dwóch dni strzeleckich strzelano do 80 celów. ...

Więcej

Filmowe plany na majówkę razem z Netia Off Camera!

Pomysłów na majówkę jest wiele. Często pojawia się jednak problem. Co wybrać? Netia ponownie przychodzi z pomocą, bo wspierany przez nią Netia Off Camera w Krakowie, to nie tylko festiwal filmowy. To coś znacznie więcej! Główne założenia Netia Off Camera to tak naprawdę pokaz ponad 200 filmów w różnych wyjątkowych lokacjach. ...

Więcej

Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych.

Więcej

Okna szeroko otwarte w maju

Kolejny miesiąc to nowe okna otwarte w Telewizji Osobistej Netii. Co tym razem jesteśmy w stanie zaproponować? Całkiem sporo a dzięki szerokiemu przekrojowi otwieranych okien, każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie… Każde nowe okno otwarte w Telewizji Osobistej to coś nowego. ...

Więcej

Wyniki finansowe Netia S.A. za I kwartał 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.).

Więcej

Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. ...

Więcej