Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

ZyXEL poszerza zakres usługi Next Business Day (NBD) dla wymiany produktów

Zaawansowane usługi dla wymiany produktów na następny dzień roboczy zapewnią stabilność i ciągłość działania firmy.

ZyXEL doskonale rozumie priorytetowe znaczenie, jakie ma dla firm wyposażenie sieciowe oraz wpływ ciągłości pracy sieci na funkcjonowanie biznesu. Aby mieć pewność, że oferowane produkty są niezawodne i spełniają wymagania klientów, firma nieustannie analizuje procedury produkcyjne. W celu zminimalizowania stresu związanego z awariami urządzeń, ZyXEL zdefiniował dwa poziomy usługi wymiany dostosowane do produktów biznesowych.

Jest zrozumiałe, że czasem coś może pójść nie tak i dlatego firma zdefiniowała zakres usług gwarancyjnych, które spełnią wymagania wszystkich klientów. W przypadku wystąpienia awarii sprzętowej urządzenia marki ZyXEL, zaawansowane usługi wymiany umożliwiają błyskawiczną reakcję i zminimalizowanie efektów awarii. Wpływa to na ograniczenie kosztów i ułatwia klientom szybkie rozwiązywanie problemów.

Usługa obejmuje wszystkie produkty zawarte w sekcji SMB na lokalnych internetowych stronach ZyXELa. Decyzja o wyborze poziomu usługi powinna być zadeklarowana przez klientów. Dlatego oferowana jest możliwość wyboru pomiędzy dwoma opcjami:

Next Business Day Shipment (NBDS)

Ta usługa jest bezpłatna i obejmuje wszystkie profesjonalne produkty sieciowe marki ZyXEL oraz urządzenia biznesowe SMB. Serwis ZyXELa oraz firmy pośredniczące wysyłają odpowiedni produkt zamienny z centrum serwisowego następnego dnia roboczego po odnotowaniu i zaakceptowaniu usterki. Po otrzymaniu sprawnego urządzenia wystarczy odesłać uszkodzony produkt.

Next Business Day Delivery (NBDD)

Oprócz usługi bezpłatnej ZyXEL oferuje również usługę płatną Next Business Day Delivery Service(NBDD), która obejmuje najważniejsze produkty sieciowe. Aby uruchomić tę usługę wystarczy zakupić licencję i połączyć ją z rejestrowanym urządzeniem. W chwili wystąpienia usterki ZyXEL gwarantuje wysyłkę produktu zastępczego w tym samym dniu roboczym, w którym zgłoszona zostanie awaria.

Zachęcamy wszystkich klientów do rejestrowania swoich produktów, ponieważ dzięki temu mamy pewność, że oferujemy odpowiednie usługi oraz produkty w chwili wystąpienia problemów.” –mówi Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications. Aby korzystać z usługi NBDD należy obowiązkowo zarejestrować urządzenie oraz licencję.

Więcej informacji o rozwiązaniach marki ZyXEL można znaleźć na stronie www.zyxel.com/pl

 

ZyXEL Communications

Firma ZyXEL Communications, założona w 1989 r. na Tajwanie, to światowej klasy producent urządzeń sieciowych oferujący innowacyjne i niezawodne rozwiązania internetowe. Jako jeden z pierwszych producentów modemów, ZyXEL w szybkim tempie stał się wiodącym dostawcą technologii sieciowych. Współcześnie ZyXEL jest jedną z niewielu firm na świecie, mających w swojej ofercie kompletne rozwiązania sieciowe dla operatorów telekomunikacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji, a także dla cyfrowego domu, dopasowanych do wielu różnych scenariuszy wdrożeniowych. Rozwiązania telekomunikacyjne obejmują przewodowy i bezprzewodowy sprzęt sieciowy, sieciowe urządzenia abonenckie oraz przełączniki klasy operatorskiej. W ofercie dla MŚP oraz korporacji znajdują się m.in. zintegrowane bramy bezpieczeństwa (Unified Security Gateway), przełączniki LAN, WLAN oraz telefonia IP. Na potrzeby cyfrowego domu ZyXEL proponuje urządzenia do łączności sieciowej i rozwiązania multimedialne. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.zyxel.pl.

drukuj