Press releases

Customer

Contact

Polacy wiedzą, że na oświetleniu można oszczędzić, ale nie wiedzą ile – wyniki badania

Czy Polacy wiedzą ile płacą za energię elektryczną? Kto wie więcej o kosztach użytkowania oświetlenia: kobiety, czy mężczyźni? Czy wysokość dochodów wpływa na świadomość wydatków? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w badaniu na temat świadomości użytkowania oświetlenia, zrealizowanym na zlecenie firmy CO-Unity.

More

Polacy wiedzą, że na oświetleniu można oszczędzić, ale nie wiedzą ile – wyniki badania

Czy Polacy wiedzą ile płacą za energię elektryczną? Kto wie więcej o kosztach użytkowania oświetlenia: kobiety, czy mężczyźni? Czy wysokość dochodów wpływa na świadomość wydatków? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w badaniu na temat świadomości użytkowania oświetlenia, zrealizowanym na zlecenie firmy CO-Unity.

More

LEDowa rewolucja: CO-Unity wprowadza oświetlenie marki Toshiba na polski rynek

LEDowa rewolucja: CO-Unity wprowadza oświetlenie marki Toshiba na polski rynek Zamierza zostać jednym z głównych graczy na rynku oświetlenia CO-Unity B.V. – oficjalny przedstawiciel producenta oświetlenia Toshiba otwiera pierwsze biuro w Europie Środkowo-Wschodniej. ...

More