Press releases

Customer

Contact

The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych. ...

More

The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych. ...

More

Młodzi obcokrajowcy zachwyceni Krakowem – obejrzyj film podsumowujący kampanię „Kraków. Cradle of Genius”

Na Światowe Dni Młodzieży przyjechały do Krakowa setki tysięcy młodych ludzi z całego świata. Do nich właśnie skierowana była kampania Kraków. Cradle of Genius, zachęcająca do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości ze stolicą Małopolski. ...

More

Czy jesteś gotowy odnieść sukces w Krakowie? – rusza kampania promocyjna miasta „Kraków. Cradle of Genius”

Czy jesteś gotowy wygrać rajd Dakar jak Rafał Sonik? Dokonać rewolucji w nauce jak Mikołaj Kopernik lub jak Andrzej Wajda – zdobyć główną nagrodę na największym filmowym festiwalu na świecie? I czy wiesz, że to wszystko możesz osiągnąć w Krakowie? Mieście, w którym ujawniają się i rozwijają wszelkie talenty. ...

More

Opis kampanii promocyjnej "Kraków. Cradle of Genius"

Kraków. Cradle of Genius – Case Study CEL KAMPANII Celem kampanii jest promocja miasta Krakowa wśród uczestników Światowych Dni Młodzieży oraz  zachęcenie młodych ludzi z całego świata do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych, związania swojej przyszłości z miastem, które jest inspirujące i stwarza mnóstwo możliwości do samorealizacji i rozwijania różnych pasji, w zakresie...

More

Kraków miastem utalentowanych ludzi – rusza kampania promocyjna miasta podczas Światowych Dni Młodzieży 2016

„Kraków. Cradle of Genius” – pod takim hasłem ruszyła z początkiem lipca kampania zachęcająca młodych ludzi do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości z tym miastem. ...

More